מתן כהנא: "ההסכמים מבטאים הליכה לכיוון לא טוב"

    אסתי פלד No Comments on מתן כהנא: "ההסכמים מבטאים הליכה לכיוון לא טוב"

    חה"כ מתן כהנא במהדורה המרכזית: "שמעתי את הרב מוצפי יוצא נגד ביטול המס על השתיה המתוקה. אנחנו אחת המדינות עם נתוני הסוכרת הגבוהים בעולם. יש כל מיני סמלים שהשרים החדשים באים לפרק, אני מבין את זה אבל מקווה שעכשיו הם יקחו אוויר ויתייחסו לדברים ברצינות"

    צילום: פלאש 90
    23:05
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on פרטים חדשים על חוליית חמאס שחוסלה סמוך לטול כרם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חה"כ מתן כהנא (המחנה הממלכתי), שוחח הערב (שלישי) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית, על רפורמת הכשרות שבוטלה. "לרפורמה היו שני שלבים. בשלב השני גופי כשרות פרטיים היו אמורים לקבל אישור ולהתחיל לעבוד. מלכיאלי עיכב את זה בצדק כי גופי הכשרות הפרטיים עדיין לא היו מוכנים לקחת פיקוד".

    על ביטול המס על השתיה: "שמעתי את הרב מוצפי יוצא נגד ביטול המס על השתיה המתוקה. אנחנו אחת המדינות עם נתוני הסוכרת הגבוהים בעולם. יש כל מיני סמלים שהשרים החדשים באים לפרק, אני מבין את זה אבל מקווה שעכשיו הם יקחו אוויר ויתייחסו לדברים ברצינות".

    על מינוי סילמן: "לא צריך אפילו להוכיח את השוחד. פה הכל גלוי, עידית פירקה את הממשלה והנה עכשיו היא שרה בממשלה. אני בעד שאיפה שיש חשד שיבדקו. פה החשד צועק לשמים. היא בעצמה אמרה שקיבלה הצעות לאורך כל הדרך".

    לדבריו "אני חושב שההסכמים הקואליציוניים מבטאים הליכה לכיוון מאוד לא טוב. אבל אני לא יוצא בהצהרות אפוקליפטיות, כי אני מבין שלא כל ההסכמים מתקיימים. אני מהראשונים שרוצה שהציבור החרדי יתערב במדינה וישמור על אורחות חייו תוך השתלבות אבל אם יפטרו את הציבור החרדי מגיוס באופן גורף זה מהלך לא טוב".

    עוד אמר: "אני מהראשונים שטוענים שיש חוסר איזון בין מערכת המשפט לרשות המחוקקת, אבל עכשיו רוצים להפוך את הקערה על פיה ולתת כוח בלתי מוגבל לכנסת. איפה שהממשלה תעשה דברים טובים אני אהיה שם כדי לתמוך".



    0 תגובות